niedziela, 13 października 2013

Violetta 2 - Finałowy odcinek!!

Hejka
Nie wiem czy już wiecie o tym , ale  w ten piątek zakończył się w Hiszpani 2 sezon Violetty. 80 - finałowy odcinek Violetty wywarł pewnie na wszystkich , którzy to widzieli bardzo duże wrażenie. Mnie niektóre rzeczy , po prostu zszokowały. Wzruszyłam się ♥
Tu macie LINK do tego odcinka :D Liczę , że wam się spodoba ;) niestety jest tylko po hiszpańsku , ale wkrótce będzie on u nas w Polskiej Wersji  , a na razie musimy się domyślać xD 



I jeszcze mam dla was taką małą niespodziankę , pamiętacie chyba Ramallo i Olgę , bo ta zabawna para wreszcie się pocałuje!!! A jednak Olga miała rację heh xD Serial zakończył się taki parami jak :Ramallo i Olga <Tu na razie nie mam dla nich nazwy> ,  Leonetta , Naxi , Fedemila, Marcesca, Germangie , (jeśli jakąś parę ominęłam to piszcie, bo ja sama wszystkim nie spamiętałam) 


                                                           To by było na tyle ^_^

                           








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz